Extended Network Banners Assalamualikum dan salam 1malaysia.. selamat datang ke blog man.. hehe.. jangan lupa komen2 la ya..

Ahad, 31 Julai 2011

Ramadhan Datang Kembali



Assalamualaikum,

Tahun ni alhandullilah kerana saya masih hidup dan dapat meneruskan Ramadhan.. saya mengucapkan selamat menyambut bulan ramadhan al- mubarak pada tahun ini... saya berharap umur saya panjang agar dapat lagi menunaikan ramadhan yang akan datang. Jangan lah kita tidak berpuasa pada bula Ramadhan ini kerana puasa itu wajib bagi orang2 muslim. Dan banyakkan amal sedekah dan kebaikkan pada bulan ramadhan yang berkat ini.. dan berharap juga agar puasa kita diterima.. sebelum saya akhiri izinkan saya menulis sebuah pantun ramadhan iaitu :-


Adik bermain ditepi paya,
Dimarahi mak kasihan dia,
Anta kuih raya jangan pula lupa,
Selitkan duit raye seringgit dua.

Tiada ulasan: